Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2018 18:11 - Държавните институции
Автор: borika3 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 779 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 01.02.2018 19:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Сигурно е дъвкано стотици пъти, но държавните услуги не са в полза на хората или поне на хората, които работят.
Днес си тръгнах 40 минути по- рано от работа, защото трябва да свърша нещо в общината.
Проверявам в сайта- официалното работно време е до17:30. Чудесно, казвам си, навличам си неприятности с шефа, защото излизам по- рано, бързо успявам да стигна до заветната сграда и там ме посреща един охранител с отрепетирана реплика да дойда утре.
-" Стига де- казвам аз- утре не мога да изляза пак от работа.", той повдига рамене, минавам покрай него и стигам до гишето.
-"Не можем да Ви обслужим, с граждани работим до 17:15 и вече изключихме компютрите"
Не чух откъде дойде гласът, не исках да си помрачавам допълнително настроението със скандал, който няма да ми помогне и си тръгнах. Потърсих къде пише, че работят до 17:15 часа с граждани. Пишеше го наистина, на кариран лист с химикал, лепнат на стъклената врата.
Къде ще се сетят да го публикуват в сайта? Или пък не е регламентирано? Не знам...Утре ще закъснея за работа, нямам избор.
Добре дошли в 2018-та в България- горд европредседател!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, borika3. Често ми се сл...
02.02.2018 16:26
Здравей, borika3. Често ми се случва да отида към края на работното време на някоя институция и да затварят или да ме обслужват с нежелание. Добре, че сподели. В чуждите развити страни едва ли ще се случи.
Поздрави!
цитирай
2. borika3 - Справедливостта изисква да кажа
02.02.2018 20:06
Здравей, barin!
Тази сутрин пак отидох при това с нагласа да се карам, но разцепиха секундата на две и точно в 8:30 ме обслужиха.
Помнеха ме от снощи- явно съскането ми се е усетило, макар и произнесено на ум.
Бяха мили и вежливи, простих им всичко!
Всъщност са прави да си държат на работното време- не са виновни, че някой някъде така го е измислил. Пък и колко често ни се налага да ходим по институции?
Е, има неизбежни обстоятелства като получаване на документи примерно.

Изобщо днес съм добра- петък вечер е:)
цитирай
3. barin - Здравей, borika3. Да споделя още, ...
02.02.2018 21:56
Здравей, borika3. Да споделя още, че има неуредици, за които са виновни някои чиновници. Например аз съм си платил глобата преди около 10 месеца, но не беше вкарано в компютъра и ми загубиха повече от час, да го оправя. Не ми признаха декларацията за ползване на данъчни облекчения и ме върнаха, а после отново чаках.
Приятна вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: borika3
Категория: Лични дневници
Прочетен: 69705
Постинги: 38
Коментари: 59
Гласове: 321
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930