Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2018 15:09 - Щастлива жена съм
Автор: borika3 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 855 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 22.07.2018 16:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Всяко малко момиче си е мечтало да е принцеса- някои са искали да са Пепеляшка, други Снежанка, трети да са Малката Русалка...
Аз мечтаех да съм ...Пипи Дългото чорапче- смела, безразсъдна, свободна, неробуваща на правила и стереотипи. Навярно още като дете съм  знаела, че  приказките за принцеси са измислица, а всеки човек е господар на живота си и ковач на съдбата си.

****
Тази сутрин се събудих и осъзнах, че съм сбъднала мечтите на всички малки момичета без да съм имала дързостта да си го помисля. Аз съм повече от принцеса- мен не ме обичат като в приказките. Мен ме обичат като във романтичните филми и любовните романи. И най- важното- истинско е. Не знам защо ми бяха нужни повече от двадесет години, за да го осъзная. Навярно съм нямала и смелостта и дързостта да призная, че го заслужавам и че наистина това се случва на мен.
Знаете ли колко е хубаво да се събудиш и да видиш как те гледат влюбени очи с благодарност, че те има и с надежда да те има винаги. И тези очи са на човека, с когото си свързал живота си от четвърт век, създал си гнездо, отгледал си челяд.
Веднъж бях обещала, че вече ще споделям само добро. 
Какво по- хубаво от осъзнаването, че си надскочил мечтите си?!



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Здравей, borika3. Всеки си прави ...
25.07.2018 06:12
Здравей, borika3. Всеки си прави равносметката за това. Аз обикновено докарвам нещата до положителен край и определям себе си за преуспял. На края на годината отчитам всичко.
Поздрави!
цитирай
2. borika3 - Здравей,
26.07.2018 08:04
Всъщност странното е, че не съм си правила равносметка- по никое време каква равносметка?! Просто се събуждаш един ден и осъзнаваш колко е хубав животът ти и колко щастлив човек си. Особено на фона на заливащите ни отвсякъде лоши новини- пожари, дъждове, катастрофи, чума, убийства, грабежи, болести, Тръмп...
Усмихваш се и споделяш щастието си, обграждаш се със себеподобни и приемаш за кауза да присъединяваш към групата на положителните хора все повече и повече свои познати. Е, има един тип хора, които за нищо на света няма да погледната на нещата от хубавата страна, но затова сме ние- да уравновесяваме. Както се казваше в онази притча- за да победи злото е достатъчно доброто да не прави нищо. Усмихнат ден, barin:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: borika3
Категория: Лични дневници
Прочетен: 68862
Постинги: 38
Коментари: 59
Гласове: 321
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031