Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2018 21:06 - Моите прогнози
Автор: borika3 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1209 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 10.03.2018 09:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Вчера в хороскопа ми пишеше, че изненадващо от нищото ще ми се изсипят купища пари. Кой ги пише тези хороскопи не знам, но пък ги чета и се забавлявам, а когато е петък забавлението е по- яко. И така, следствие на хороскопа и в пристъп на слабоумие си купих билетче за Националната лотария. Разбира се, че нищо не спечелих. Аз съм математик и разбирам от вероятности, но пък е забавно да повишаваш нивото на ФПЧ търкайки билетче в обедната почивка.
Много се отклоних, такава съм аз. Да се върнем на билетчето- регистрирах го в сайта 7777 и там, моля ви се, има секция спорт. Веднага се хвърлих и направих залози със спечеления бонус: равен на Манчестър Сити, победа на Ман Юнайтед с по- малко от 2.5 гола. Дали не съм добра, а?
Спечеленото заложих на победа за Арсенал. В 75-тата минута вече е 5:1.
Направо ще взема  професионаленo да правя прогнози. По-добра от Борис Касабов, Ники Александров и Томислав Русев взети заедно:)

И за да не съм голословна и за да пресека зависимостите в зародиш, заложих всичко на Ливърпул.
Тази вечер или ще затвърдя реномето си на футболен експерт, или ще прекратя кариерата си, преди да е започнала.

Днес от 14:30 ще се играе велик мач- моят любим Ливърпул срещу великия Ман Юнайтед.
Толкова ми се иска да кажа, че ще има голеада на Салах, Мане и Фирмино, но като знам как Специалния паркира автобуса, ще се задоволя и с победа само с един гол разлика.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - боже, че тъпизми,
04.02.2018 19:08
как ги снасяш..
цитирай
2. borika3 - Краят на кариерата
04.02.2018 22:34
Ето, така свърши всичко- един съдия и един Хари Кейн.
цитирай
3. barin - Здравей, borika3. Значи разбираш и ...
05.02.2018 11:46
Здравей, borika3. Значи разбираш и от футбол. Мога само да споделя, че преди години и аз бях много добър по футбола, признат съм със седемте победи в Созопол, докато работих там. На Еврофутбол в 90-тата минута изтървах мача, когато беше спасена дузпа. Преди това бях хванал 8 резултата и то имаше с висок коефициент. За хороскопите- малко съм скептично настроен към дневни и месечни. Вярвам само на централните хороскопи, направени от специалисти. Друг е въпросът, че има мними специалисти.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: borika3
Категория: Лични дневници
Прочетен: 69912
Постинги: 38
Коментари: 59
Гласове: 321
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930