Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2020 22:06 - Понякога ми се иска
Автор: borika3 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 518 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Понякога ми се иска да не съм това, което съм. Да съм безотговорна циганка от махалата, на която всички са ѝ длъжни. Да си знам правата и да искам непрекъснато. И да получавам непрекъснато. Да ми се разминава всеки път и да съм над закона.

Иска ми се понякога да съм и кифла от Люлин или друг краен квартал. Да имам пищни форми и големи гърди, които да разсейват. И изкуствени мигли, които да хипнотизират.
Да се обръщат след мен на кръстовищата.

Иска ми се понякога да съм средностатистически българин, да не се осигурявам и работя на черно. Да ходя на почивки и да точа здравна каса. Да се регистрирам на бюрото и да хейтя.

Иска ми се да съм...

Нямам толкова въображение. 
Уморих се. Понякога ми е в повече да нося. 
Имаше дни, в които съдбата на магаре ми харесваше.

Не искам да знам дали се върнаха в столицата пътниците. Малко ще си позволя да ги заклеймя и нека не ми се сърдят. За мен те по нищо не се различават от убиеца на Милен Цветков. Хора над правилата.

Не се извинявам. Рядко зачерквам някого от живота си. Не и завинаги. Днес съм различна. Днес соча с пръст.

Беше ми време.
Човек не бива да мълчи.
Не бива да е безучастен.





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: borika3
Категория: Лични дневници
Прочетен: 69846
Постинги: 38
Коментари: 59
Гласове: 321
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930